איזוטוס - אירועים שנכנסים להיסטוריה

קייטרינג רני - קייטרינג בוטיק


אולם אירועים באשדוד

איזוטוס, אולם לאירועי בוטיק באשדוד, מזמין גם אתכם להתענג על חוויית אירוח מנצחת וקונספטואלית המשלבת בתוכה את כל מרכיבי האירוח וההפקה הנדרשים לכל אירוע ואירוע בהתאמה אישית. 

באולם האירועים איזוטוס, תוכלו לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים המיועדים לקהל משתתפים של עד 170 איש, לרבות, אירועי ברית/ה, אירועי בר/בת מצווה, אירועי חתונה וטקסי חינה מסורתיים וצבעוניים במיוחד, וזאת לצד אירועים עסקיים לכל מטרה.

איזוטוס- אירועים מנצחים שנכנסים להיסטוריה...

אצלנו באולם אירועי הבוטיק- איזוטוס, מושם דגש מקצועי נרחב על כל אחד ממרכיבי האירוח וההפקה הנדרשים לכם, החל מהסגנון העיצובי של האירוע ותפאורת האולם, דרך החוויה הקולינארית בניצוחו של השף רני אלבז ועד ליצירת האווירה הנכונה והמדויקת המותאמת לכל אירוע ואירוע הנחגג במקום.

אנחנו באולם אירועי הבוטיק-איזוטוס, עושים הכול על מנת להפוך את האירוע הפרטי/עסקי שלכם לאירוע הנוצץ, המרשים והמושקע ביותר, ולצורך כך,  אנו מעמידים לרשותכם צוותי אירוח והפקה מנוסים ומיומנים אשר ילוו אתכם משלב התכנון הראשוני של האירוע ועד לסיומו המוצלח.

איזוטוס- חוויה קולינארית מנצחת לכל סוגי האירועים

על הצד הקולינארי של אירועי הבוטיק ב-איזוטוס, מופקד השף-אומן רני אלבז הנמנה ברשימת השפים הצעירים המובילים ביותר בישראל. התפריט הקולינארי של אירועי הבוטיק שלנו מתאפיין בין היתר בהפקדה יתרה על בחירת הפרודוקטים, כמו פירות טריים בשולחן הקינוחים , או הבשר האיכותיט והטרי למנות השף ויצירת טוויסט קולינארי בין מנות אוכל עשירות בעלות אופי ישראלי –מקומי לבין השפעות קולינאריות ממטבחים שונים ברחבי העולם, לרבות, המטבח הספרדי, המטבח האיטלקי והמטבח הים –תיכוני.

הניסיון, הידע והמיומנויות הקולינאריות של השף רני אלבז, מבטיחים גם לכם חוויה קולינארית מענגת ומנצחת בכל אירוע!

איזוטוס- אווירת אירוח מנצחת

אצלנו באולם אירועי הבוטיק- איזוטוס, תוכלו להבטיח לעצמכם אווירת אירוח אקסקלוסיבית, אינטימית ומרגשת המותאמת לכל אירוע ואירוע באופן אישי. צוותי האירוח וההפקה המנוסים והמיומנים שלנו בשילוב הייעוץ הקולינארי לאירוע המוענק לכם על ידי השף-אומן רני אלבז, מבטיחים גם לכם את פתרונות האירוח, ההפקה והקולינאריה המותאמים ביותר עבור האירוע הקרוב שלכם.


לאירועי בוטיק מנצחים באשדוד יש כתובת אחת: איזוטוס! 











אירועים קטנים באשדוד

אולם לאירועי בוטיק באשדוד

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי באשדוד? מחפשים אחר מקום מיוחד ומרגש להפקת האירוע? אצלנו באולם אירועי הבוטיק- איזוטוס באשדוד, תוכלו להבטיח לעצמכם את האירוע... 

לחץ פה

בר מצווה באשדוד

אירועי בוטיק לבר מצווה באשדוד

חוגגים בר מצווה באשדוד? מחפשים אחר אולם אירועים מודרני, צעיר ומפנק? זה הזמן לדעת הכול על אולם אירועי הבוטיק-איזוטוס. 

לחץ פה

בת מצווה באשדוד

ב

חוגגות בת מצווה? אצלנו באולם אירועי הבוטיק- איזוטוס, תוכלו להבטיח לעצמכם אווירת אירוח קונספטואלית ומנצחת המשלבת בתוכה אל כל מרכיבי האירוע. 

לחץ פה

אולם ברית באשדוד

אולם בוטיק לברית או בריתה באשדוד

מחפשים אחר אולם בוטיק באשדוד לאירוח אירועי ברית/ה? אצלנו באולם אירועי הבוטיק-איזוטוס, תוכלו למצוא את השילוב המנצח בין אווירת אירוח אינטימית ומרגשת לבין חוויה קולינארית מענגת. 

לחץ פה

חינה באשדוד

ב

מתחתנים? חולמים על טקס חינה מפואר וצבעוני במיוחד? אצלנו באולם אירועי הבוטיק-איזוטוס באשדוד, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה בדרך להפקת אירועי חינה בלתי נשכחים. 

לחץ פה

אולם אירועים באשדוד

אולם אירועים באשדוד

איזוטוס, אולם לאירועי בוטיק באשדוד, מזמין גם אתכם להתענג על חוויית אירוח מנצחת וקונספטואלית המשלבת בתוכה את כל מרכיבי האירוח וההפקה הנדרשים לכל אירוע ואירוע

לחץ פה
logo בניית אתרים